The Webcomic List
Be sure to vote for this comic!
I do put up incentives for the left sometimes...

2nd Character Poll is finally closed, haha!
surveys & polls

Comics - omake 04 - 4/7
August 22nd, 2009, 6:00 pm

     Average Rating: 5.00


the-star-samurai, August 18th, 2009, 2:36 pm

The 'how are you going to look like' part of the question kinda made me go " am I supposed to answer that?" so...I TRIED TO INTERPRET IT IN THE CORRECT WAY. D;
Actually I didn't imagine I'd make such amusing interactions between these characters in this omake. xD But I did. And through all the painful scanning, typing, and saving, the dialogue kept my mind on the positive. ^^;;;

Advertisement, March 22nd, 2018, 5:14 am

Post A Comment
Kuro-Neko-Chan, August 22nd, 2009, 6:08 pm

Yay, me next!!!!!!!!!!!!!!!! <3 Cant wait to see what they say...

LoliMiyoko, August 22nd, 2009, 8:22 pm

LOL yay that's me~! ^^
*bows down* thank you so much~~
This is so funny, its awesome.

I look so cute as a lolita~

Caffienated Sponge, August 23rd, 2009, 4:57 am

HaHaHa ! Cliffhanger or what?

Much lollage at anime plotting... Would Liam spend enough time out of SD to make it worth having a regular design? ^_^ It reaaally bugs me when intelligent manga gets rewritten into 10 year-old friendly cartoon for an anime release... Please say you wouldn't let that happen!

Post A Comment

free counter

The Webcomic List