The Webcomic List
Be sure to vote for this comic!
I do put up incentives for the left sometimes...


2nd Character Poll is finally closed, haha!
surveys & polls



Comics - ch01 - 43
December 19th, 2008, 5:55 pm


     Average Rating: 4.43

     






the-star-samurai, December 19th, 2008, 5:45 pm


Haha. This page...if it isn't obvious by now...about Charlie...hahaha.
2nd chapter will clarify this a little bit more as well.
...hopefully you get at where I'm hinting at...?
Oh yeah.
This weekend I'm having a sleepoverbirthdayparty. So I'm going to TRY and post pages ahead of time. But who knows what'll happen. So if there are no pages, forgive me ahead of time. XD



Advertisement, August 18th, 2017, 10:32 pm




the-star-samurai, December 19th, 2008, 5:49 pm

// comment repliesss
@ticky >> Awww!! ;3; && LOLZ!! Science has never been that amusing for me. Lawlz.
@roeycleine >> NOOOOOOO. NOT. LOLZ. I WISH. XDDDD
&& thankyou~~~ SPARKLES ARE GLORIOUSSSS. && haha in a way he does. 8/ Bleh.
@Imaginary Friends >> I'M SORRY. XD I'm trying not to introduce them all at once. 8D But YAY awesome. I should post the character guide here too. 8D;
Sheis~ >u< ♥♥ Hairstyles like her's make me envioussss. *A*



Post A Comment
Isu, December 19th, 2008, 11:33 pm


Dear SS,

The last two weeks were finals and I broke my personal ban on the internet several times but did not fathom that you would update with *30* new pages from where I left off. My only response to this can be to tell you that you're amazing and should continue to keep up the good work.

Love,
Isu

Ps- OH HO HO HO HO HO I think we all knooow about Charlie~ <333

Pss- Last panel is sexy B3

roeycleine, December 20th, 2008, 5:20 am


IF YOU DON'T STOP MAKING EYES AT PEOPLE CHARLIE I SWEAR I WILL... do nothing at all. Good job! :DDDD

I love how you're a bulk-updater. D8 Makes me think of the life I could be having right now.

Micchiru, December 20th, 2008, 1:29 pm


WOO! It's back! I took too long to notice. xD

I just gotta get used to the new names. o 3o

So is Ma... Charlie um... nevermind... xD

fdhfgh

Post A Comment



free counter

The Webcomic List